آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

اگر دیر آمدم مجروح بودم !!

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

اگر دیر آمدم مجروح بودم ....اسیر قبض و بسط " نت " بودم!!! ( همین جا هفته مقدس دفاع هم مبارک ! )

ضمن عرض تبریک ( با تاخیر ) دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت عشق، امام رئوف، ضامن زمین و زمان، حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف تحیه و الثنا بابت تاخیری که داشتم عذر خواهم چون سرعت  نت،چند روزی از حلزون هم جا می موند!!

چند روزی قبل از میلاد، زائر حضرت شمس و الشموس بودیم و دعاگوی همه شما عزیزان. چند تا عکس هم براتون سوغات آورده بودم که بدلیل مشکل سرعت نت،اگر عمری باقی بود، ان شاالله بعدا آپلود خواهم کرد.

راستی همزمان با میلاد، سالگرد قمری عقد ما هم بود! هر کس مایل بود، اعلام کنه تا آدرس منزل رو برای ارسال تبریک و هدیه، براش ارسال کنم!!!!

  • محفوظ سادات

نظرات  (۱)

مراتب تبریک رو از همینجا اعلام میکنیم آدرس رو هم بلدیم . ان شالله طرز تهیه کیک بعدی رو که توی وبلاگتون نوشتید با هدیه خدمتتون میرسیم!!!!!
بنده اول بار به شما بابت ازدواج دوتا تبریک گفتم حالا هم دوبار تبریک عرض میکنم.

پاسخ:
آخ گفتید! چقد دلم میخواد  پست آشپزی بذارم...
واسه هدیه ی شما هم که شده ان شاالله بزودی مطبخ بروز میشه!!!
ممنون روزی شما ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی