آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

سورپرایز سال گینس!

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۰۱ ب.ظ

دوستان خوبم سلام

اجازه بدید یه جریاناتی رو براتون تعریف کنم دور هم یه کم بخندیم!

ماجرا به چند ماه پیش بر میگرده. به زمانی که متوجه شدم خاله شدم٬ نمیدونم شاید هم عمه شدم! به هر حال قرار بود تا چند ماه آینده یه نی نی کوچولو به دنیا بیاد. روزهای اول٬ اگرچه هنوز کسی از جنسیت بچه اطلاعی نداشت٬ اما این "عمه خاله" ! ی مهربون وقتی می خواست حالشو بپرسه٬ می گفت:حال دخترتون خوبه؟

تا اینکه زمان گذشت و بچه به سن قانونی! تشخیص جنسیت رسید و اون "عمه خاله" ی مهربون٬ مثل داداش سیا ضایع شد!!!!! و خبرگزاری ها٬ جنسیت بچه رو پسر اعلام کردند!!

سرتون رو درد نیارم ٬ القصه اینکه این 4-5 ماه٬ ملت منتظر پسربچه ای بنام آقا امیررضا٬ لحظه شماری می کردند تا به دنیای هفتاد رنگ٬ نزول اجلال بفرمایند!! تا اینکه لحظه موعود فرا رسید و قند عسل ما به دنیا اومد. اما انگار dه مشکل چاپی پیش آمده بود!!!!!!!!!!!!! آخه امیررضا دختر شده بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اونم دقیقه 95!!

فکرش رو بکن! چقد هیجان انگیز! بنظرم باید بعنوان "سورپرایز سال' توی گینس ثبت بشه!!!

البته ما هم پیرو برخی فیلم های هندی٬ یه سری شبهات مبنی بر جابجا کردن نوزاد در بیمارستان٬ توسط پرستار وظیفه نشناس٬ در ذهنمان نقش بست!! که پس از رؤیت نوزاد مزبور٬ به این نتیجه رسیدیم که چنین خیانتی صورت نگرفته و این عروسک کوچولو٬ شباهت بسیاری از ناحیه ی بینی با خاله ی کوچک مادرش دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در آخر٬ همه شما عزیزان رو به دیدن تمثال امیررضا خانم!! ببخشید اصلاح میکنم: شکیبا خانم دعوت میکنم :


بفرمایید! فکر کردین من کم الکی ام؟؟!! من همون روز اول گفتم دختره٬ کسی گوشش بدهکار نبود!

  • محفوظ سادات

شکیبا

نظرات  (۱۴)

  • دلداده کربلا
  •  سلام
    عجب ضد حال بزرگی ...
    به قول بچه ها غدرت(قدرت) خدا...
    خدا حفظش کنه ...
    زیر سایه مرتضی علی بزرگ بشه ...
    از طرف ماهم تبریک بگو به عمو کریمی و بانوشون.
    پاسخ:
    سلام.
    مگه تو هم مثل پیرزن ها پسر پرستی؟!!
    اتفاقا خدا بهشون یه حال بزرگ داد. آخه به همه نعمت(در روایات٬ایٔمه پسر رو نعمت دانسته اند) عطا میشه اما به هر کسی رحمت(به فرموده معصومین(ع) دختر رحمته) عنایت نمیشه.
    بله خدا چقد قشنگ قدرت نمایی میکنه و ما بازهم متکی به داشته های خودمانیم.
    حالا که گفته بچه ی عمو کریمی بوده؟!
    روزی خودت بشه ٬عروس گلم!!!!!!!!!!!!!!!
    لینکمان فرمودی٬ اطلاع بده گلم.
    ممنون که اومدی
  • شیدامهدوی
  • وای عژیژم چه زشته و بامزه ست...
    راستی می یایی سر میزنی یواشکی می ری یه نظری هم مرحمت بفرما...
    پاسخ:
    بقول لرها: کافر! چنش زشته؟!مر کافری؟!!!!!
    خب مطلب جدید بزن خواهر.با نام سید یاسین اومده بودم!
    ضمنا لطف کن ما فقرا رو هم لینک بفرما!
    ممنون که اومدی
  • دلداده کربلا
  • ن بابا ما تو پرستش خالق موندیم چه برسه به مخلوق ...
    صد البته دختر رحمته ،خداشمارم شامل رحمتش کنه...
    هویجوری شنیدم حالا مگه نیست ؟،نسبت الکی دادم؟
    راستی با اجازتون وبتون دوختم ب وبم :)
    پاسخ:
    چرا خودشه!
    ممنونم
  • خادم الرضا
  • سلام علیکم

    اقا جان این بچه چه دختر باشه چه پسر فرقی نمیکنه مهم اینه که سالم و سرحال باشه که ماشاالله به بابا جونش رفته و شکر خدا از همین الان بذاریش میتونه چایی هم درست کنه !!!

    خدا ان شاالله فاطمه خانم رو حفظ کنه بهر حال تا هرکس اول یه فاطمه نداشته باشه از محمد و علی و غیره خبری نیست. ما هم یه بار دیگه تولد این نوزاد عزیز رو به پدر و مادر و پدر بزرگ و مادر بزگ و به شما عمه و خاله و عمو و داییشون تبریک میگیم . یه چیزی هم بگم این کوچلو از نزدیک خیلی نازه ولی برای عکس گرفتن دوربین زیاد نزدیک صورتش بود .

    پاسخ:
    علیکم سلام.
    یه نکته عرض کنم که اسم نهایی ایشون٬ شکیبا خانم شده٬ ضمنا متاسفانه فعلا بخاطر بیماری (زردی) توی بیمارستان بستریه. براش دعا کنید.
    ممنون ان شالله نوبه ی شما!
    مشکل از عکاسش بوده!
    تشکر از نظراتتون
  • شیدامهدوی
  • سلام
    یعنی 99/99درصد مطمئن بودم که میگی ( مَر کافری )
    خخخخخخخخخخخخخخخخ
    عژیزم از افعال معکوس استفاده کردم...
    خوشمله اما به فاطیما خانم نمیرسه ( آخه فاطیما خانم بچه ترکه)
    اینو به اوشونی میگم که فرمودند(این کوچلو از نزدیک خیلی نازه)
    شما چکار ناموس مردم دارید!!!!!!!!
    برا بابا مامانش نازه...
    مزاح بود عیدقشنگتون مبارک
    خیلی خیلی التماس دعا
    همه خواهرا و برادرا...
    راستی به عمو کریمی و بانوشون هم از طرف من تبریک بگید هرچند بعید میدونم بنده بشناسن

    پاسخ:
    سلام به روی ماهت!
    واه واه واه! یعنی ما لرها زشتیم؟؟!!
    ناموس چیه بابا؟!! مثلا عموشه ها!
    عید تو هم مبارک نازنین
    سلامت باشی
    ممنون که اومدی. کلیک رنجه فرمودی!
  • شیدامهدوی
  • نـــــــــــــــــــــــــــه بچه لرا هم خوشکلن اما بچه ترکا ........
    منکه اخرش گفتم مزاح بود همش، گل گلم

    پاسخ:
    شانس آوردی نظر خصوصی بود وگرنه تاییدش میکردم حالتو میگذاشتم تو قوطی!!
    انگار ما ترک ها رو ندیدیم!!
    تو که ماهی عزیزم
  • شیدامهدوی
  • حالم قبلا(توسط ...) کنسرو شده!!!
    شما دیگه ولش کن

    خُب من نمونه ی بارز بچه ترکم دیگه...
    گلم همیشه همیشه دوست دارم
    چه اونوقت که تو یه مدرسه بودیم و فقط دورا دور میشناختمت ، چه حالا و چه ان شاالله آینده ها
    دوستدارم سید گلابم...
    پاسخ:
    توسط کی؟ بگو تا حالشوبا وردنه پهن کنم!!
    اتفاقا دیروز پریروز داشتم به دبیرستان فکر میکردم.به اینکه چرا اون موقع کشفت نکرده بودم طلای 24عیار من!!
  • شیدامهدوی
  • بعدا شاید خصوصی گفتم بهت
    اتفاقا من کشفت کرده بودم سیدم همچین هردفعه میدیدمت بقول یه نفر دلم وامی شد ، پرپر میزد بیام باهات حرف بزنم یا لاعقل یه بار شعرای بچه گونم رو نشونت بدم
    آما چون کوچکتر از شما بودم بقول خودم خجاجت(خجالت ) میکشیدم بیام پیش بزرگترا زبون بریزم
    بزرگتر که شدم خجاجتم لیخت تازه از ترم 3 دانشگاه اومدم پیش شما ها ( بچه مثبتا)
    فکرشو کن من دوران جاهلیتم چقدر طول کشید..........
    پاسخ:
    آهــــــــــــــــــــــای! بفرما بزن! دیگه چی؟! یعنی میفرمایی من چند ســـــال از شما بزرگترم؟!!اصلا کی گفته من بزرگترم؟! یادت نیست موقعی که از دبیرستان برمیگشتی خونه٬ من جلوی مهد برات دست تکون میدادم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مگه نمیدونی امسال رأی اولی بودم؟!! ببینم میتونی یه کاری بکنی٬ عمو بفرستتم خونه بابام؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
    فدای تو خواهر.شما جاهل باشی٬ ما چی هستیم پس؟
    خوش  اومدی کوچولو اگه بابات پاتوکفش اساتید بزرگی مثل عمو علی ات نمیکردوکاروبه کاردان میسپرد خوشگلیت بااین عکس هنرمندانه ضایع نمیشد حالاهم نگران نباش یخده روبراه شدی خودم خوبشو ازت میگیرم
    پاسخ:
    ممنون از نظری که دادید.
    معرفی میفرمایید؟
  • شیدامهدوی
  •  آااااااااااا ر ه
    خبر که دارم شما هرسال 4پایه رو یه جا با هم میخوندید...
    در سن 9سالگی وارد دانشگاه شدید...
    خخخخخخخخخخخخ
    شیدا فدای سیده خانم گل ، به هرحال خیلی عژیژدلمایی
    نگران عموشیخی هم نباش یادش نرفته پاشنه ی دروازه شهر رو کند تا دختر هفتگلی بهش دادیم... 
    پاسخ:
    اگه تونستی بی صدا بخندی!!!!!!!!!!!!!!
  • شیدامهدوی
  • اگر بی صداتر از من پیدا کردی!!!!!!!
    سیدم امروز خیلی بحثمون طولانی شد
    ترکشاش تا یه جاهایی رو هم گرفت فردا رو خدا بخیر بگذرونه...
    دلم برات (.)شده.
    التماس دعا
    یا علی
    پاسخ:
    موفق باشی

    پاسخ خانم مهدوی را تکذیب می کنم !
    1. 7 گل دروازه نداره
    2. من این وسط چی کاره ام ؟؟؟؟
    3. خواهر نمیدونی حکومت دیکتاتوری خانم در خونه ما غوغا می کنه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    4. ما عاشق بانوی خودمان هستیم و مجازی هم دست بوسیم :) افتخار نوکری سادات افتخار کمی نیست
  • شیدامهدوی
  • جواب عمو شیخی :
    1.منظور ما دروازه مجازی بود در واقع (جمله مون تشبیه داشت)
    2.نفرمایید شما همسر محترم یه سیده خانم (عزیز)هفتگلی هستید.
    3.بایدم همین طور باشه، اینطور نباشه مشکل داره.
    .........................................................!
    4.که نصیب شما و برادرخودمون ( علی آقا ) شد الحمدلله...
    پاسخ:
    آفرین! همینجوری هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی تحویلم بگیر! خب؟
    در جواب پیام خصوصی ات! باید بگم ایشون زیاد با ما نمیپره!! لذا حضور و غیبتشون در فضای مجاز رو با بنده هماهنگ نمیکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بی اطلاعم عزیزم
    درمورد مطالبم هم نظر بده فقط هی با یه بنده خدا کل میندازی! نظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر  بده!
  • شیدامهدوی
  • باعــــــــــــــــش
    فکرکردم برو بچ اطلاع داشته باشن...
    خب نظر دادم برای حسین قدیانی دیگه!!!
    چلا می ژنی!؟ هان هان هان..........
    پاسخ:
    دلم نمیاد که!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی