آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

حاجت روا شدم!

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۵۲ ق.ظ
سلام ای پسر حضرت زهرا س/

                            و ای شاه و امیرم/

                             بود آرزویم بوسه ای از روی ضریح تو بگیرم/

و همان لحظه بمیرم/که آرام شود این دل زارم/

          همه دار و ندارم،قرارم،نگارم/

و من زائر کوی تو شدم تاکه بیای به دم مرگ کنارم/

و یا پا بگذاری به مزارم/

          اگرچه که من این مایه ندارم/

ولی کاش بیایی و دو دستم به روی سینه گذارم/

و سر از خاک برآرم/

             و بگویم به تو ای صاحب دلها/

                                سلام ای پسر حضرت زهرا(س)    
         
                                 ان شاالله مشهد دعاگو هستم
  • محفوظ سادات

نظرات  (۶)

  • مـــــــطالبه یک عدالتخواه
  • التماس کنید، دعا کنیم!
    پاسخ:
    !!!!!
    سلام خواهر گلم
    بغض دارم خیلی وقته دلم بدجوری هوای گنبد طلا رو کرده توی این دو دهه ای که از خدا عمر گرفتم هنوز توفیق گرفتن ضریح مبارکشونو نداشتم یکماه پیش کاروان هم اسم نوشتم اما کنسل شد یعنی تا این حد روسیاهم!؟!؟
    میدونم دلتون پاکه برام دعا کنید
    یا علی
    پاسخ:
    سلام عزیز!
    ان شاالله به حق این روزهای عید٬ امام رضا بزودی زود دعوتت کنه و نایب الزیاره ما باشید.منم بعد از 1سال و نیم و با کلی عطش رفتم. امیدوارم کامنت بعدی بنویسی : مشتی فاطمه !!
    یاعلی بن موسی الرضا

    رضای تو را من رضایم، رضا جان / به دربار تو من گدایم رضا جان
    اگر دور از مکه و کربلایم / تویی مکه و کربلایم رضاجان

    سلام زیارت قبول .

    میلاد آقا امام رضا علیه السلام بر شما مبارکباد
    [گل]   بروزم   [گل]

    اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ:
    سلام عزیزم.
    نایب الزیاره و دعاگوت بودم.
    التماس دعا
    سلام
    میلام امام رضا مبارک
    خوشا بحالت خواهر
    خیلی دعا التماس دارم
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ !!!!
    پاسخ:
    سلام خواهر
    شما که خودت مشرف شدی عزیز.
    وا !! پ این "خخخخخخخخخخخخخخخخ" چیه؟؟؟
    سلام علیکم.
    اول اینکه باور کنید این بار پنجمه که دارم نظر مینویسم برای وبلاگتون ولی هر بار یا کاری پیش اومد ثبت نشد یا اینترنت یهو قطع شد!!!!! به هر حال زیارتتون قبول باشه ان شاالله .
    میدونم که من هم از کسانی بودم که بیشتر از همه برام دعا کردید به همین خاطر خواستم مراتب تقدیر و تشکر رو از همین تریبون اعلام کنم خدمت شما خانواده محترم و بگم اگه وبلاگ به سوی آسمان رو یه بار با نظراتش مرور کنید میبینید که دعای ما هم در حق شما خیلی گیراست.
    یه نکته هم به این خواهرمون خانم فاطمه م بگم که      هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند.   بنده هم تا سن22سالگی اصلا رنگ حرم رو هم ندیده بودم !! یهو آقا دعوت کرد 45 روز دوره رفتم کنار حرمش بعد هم که 2 تا دوره 14 روزه رفتم بعد از اونم یه دوره 7 ماهه !! پس نرفتن شما دلیل بر روسیاهی نیست خدایی ناکرده میدونم آدما تا رفتار عوامانه نداشته باشند دلشون آروم نمیگیره یعنی حتما باید برن دست بزنن به ظریح تا دلشون آروم بگیره ولی اگه آدم هر روز یه کار خیر رو به نیت امام رضا (ع) انجام بده خودش میشه یه زیارت ناب.
    ان شالله که نصیب همه بشه زیارت آقامون توی مشهد مقدس صلوات.
    یا علی سلامتی سید علی
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله
    بله غیبتتون کاملا مشهود بود! اما ماهی رو هر وقت از آب بگیری،تازه است!
    میشه بفرمایید سن 22سالگی تون، دقیقا چند سال پیش میشه؟؟؟؟؟!!!!!
  • خادم الرضا
  • خوب بنده یک سال از همسر محترم شما کوچیکترم حساب کنید درست میشه !!!!! البته سلام ما رو بهشون برسونید .
    پاسخ:
    به قول خود ایشون : عجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب!!!
    به این میگن جواب دندون شکن !!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی