آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

سمنان؟ کیش ؟ یا جزایر هاوایی؟؟!!

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امیر علیه السلام در دوران حاکمیتشون یکی از فرماندهان و والیان شهرها را احضار٬ بازخواست و توبیخ فرمودند که چرا به مجلسی رفته ای که فقرای جامعه بر سر سفره آن نمی توانند راه پیدا کنند؟؟؟

آنوقت حاکم جامعه اسلامی ما...


البته تصاویر بهتری از این سفر "خانوادگی" در اختیارم نیست اما ما در این بین٬ دلخوش به حداقل ها شده ایم و دلخوش به این که ان شاالله گوشه ای از اهداف این سفر به افتتاح طرح های عمرانی مربوط بشه.

حداقل اینجوری فکر کنیم که از غصه نمیریم!!

ٰالبته سفر نوروزی رییس جمهور از منزل پدری در استان سمنان آغاز شد و در ادامه به کیش رسید.خوب شد تعطیلات بیشتر از این طول نکشید وگرنه معلوم نبود آخرش به کجا کشیده می شد!!

دوباره برخی دوستان٬ ما رو به افراطی گری متهم نکنند اما انصافا بهتر بود حاکم جامعه اسلامی و خانواده اش از سفر به جایی که نه تنها فقرا بلکه حتی شاید طبقه متوسط جامعه از دستیابی به اون محروم اند٬ خودداری می کردند و شاید شاید شاید آداب سفر رو از رهبر عزیزمون یاد می گرفتند که تحویل سال در کنار یک مکان معنوی مثل حرم امن حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و در ادامه در کنار یادمان شهدای فتح المبین سپری فرمودند.

البته لازم به ذکره که جناب هاشمی رفسنجانی هم تعطیلات نوروزی رو در کیش سپری کردند!!

...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی