آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

دوستان عزیز ما می خوایم یه بیانیه٬ یه نامه٬ یه طومار یا حالا هرچی که اسمش بشه ٬ ترتیب بدیم و از همه بروبچه هایی که موافق این موضوع هستن٬ بخوایم همراهی مون کنن و تا به نتیجه رسیدن خواسته بر حق مون٬ کنار درب ورودی سازمان صدا و سیما٬ بست بنشینیم!!

چند وقتیه من و همسرم دنبال راهی هستیم تا خوانندگان مفلوک و بخت برگشته قبل از انقلاب رو که فقط از روی یه «تبعیض» قادر به بازگشت به ایران عزیزمون نیستند رو به آغوش وطن بازگردانیم و از صدای زیبا و دم گرم و اشعار بلیغ اونا در صدا و سیمای جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

آخه بنظر شما حیف نیست توی این بزم خوانندگان رنگ و وارنگ داخلی٬ جای این بندگان خدا خالی باشه ؟!

الحمدلله در چند سال اخیر چنان به تعداد خوانندگان کشورمون اضافه میشه که مثل بلا نسبت علف هرز(!) هرروز چندین استعداد ناشکفته ی جدید٬ کشف میشه و هنرمندان جویای نام متعددی به عرصه ی موسیقی کشورمون پا میذارن!

تازه با این حمایتی که صدا و سیما از این فرهیختگان(!) که در میهن عزیزمان مستقر و ساکن هستند٬به عمل آورده٬حیفه  هنرمندان خوش صدا ٬پیشکسوت ٬ نامی و مهجور از وطن ٬ که سالها رنج دوری از وطن عزیز و اسلامی مون رو به جان و دل کشیدند٬  از این محفل بزم چند ساله ای که صدا و سیمای عزیزتر از جانمان(!) برای خوانندگان و نوازندگان خوش الحان و خوش ذوق داخل کشور به راه انداخته٬ بی نصیب باشند.

هر چی که نباشه این خوانندگان جوان٬ همان ادامه دهندگان راه اون مطرب ها و مزقون چی ها هستن دیگه.

تازه اگر به محرک بودن موسیقی ها هم باشه٬ که این بروبچ امروزی هم خوشگل تر میخونن هم شعرهاشون عشقولانه تر هم اونقد توش « نی نای نای» دارن که آدم حیفش یاد همینطور بی حرکت و ساکن بشینه سرجاش!!!

حالا با این تفاسیر٬ حیف نیست این خوانندگان قدیمی و کارکشته به جمع این هنرمندان جوان کشورمان نپیوندند و این بزم شورانگیز و فرح آور و طربناک(!) رو که در این چندسال اخیر٬ صدا و سیمای روشنفکر جمهوری اسلامی تدارک دیده٬از فیض حضورشون محروم باشیم و در کنار هنرمندانی مثل عسکری٬ آسرایی٬ چاوشی٬ اخشابی٬ بنیامین٬ جهانبخش٬ امین حبیبی٬ خراطها٬ کبیری٬ مازیار فلاحی٬ حمید عسکری٬ فرزاد فرزین و... و... و... افرادی چون ...(ولش کن اسمش رو نیار!) در کنارشون به هنرنمایی نپردازند؟!

برای مستفیض شدن بیشتر شما عزیزان از این بساط مطرب و شورآفرین(!!) ٬ شما رو ارجاع میدم به برنامه هایی مثل :

* امروز هنوز تموم نشده >>> بعدازظهرهای شبکه1

* زنده باد زندگی >>> نیمه شب های شبکه2

* اکثر پیام های بازرگانی

* تماشاهنگ>>> نیمه شبهای شبکه تماشا

* تیتراز پایانی و آغازین >>> بیشتر سریالها

* بگذریم از جشن روزهای میلاد ائمه در تلویزیون

و....

اونجا می تونید ببینید چه بزم باشکوهی صدا و سیمامون راه انداخته و جای این زحمتکشان پیشکسوت چقـــــــــــــــــــــــدر خالیه!!

تازه جدیدا دیدید یه ابتکار جالبی که این سازمان فرهنگی و اسلامی(صدا و سیما) از خودش در کرده(!) اینکه با چنان ظرافت و نکته بینی ای این برنامه های روشنفکری  رو با برنامه های مذهبی تلفیق کرده که آدم صفا میکنه. مثلا همین برنامه  «امروز هنوز تموم نشده» یه روحانی دعوت میکنن و ازش میخوان درمورد اخلاق و عرفان و دیانت صحبت کنه٬ بعد هم یه موسیقی خوشگل و دلچسب از خواننده های تازه کشف شده  پخش میکنن که جیگرت حال میاد! تازه اگر خیلی هم صفا کردی میتونی یه کم حرکات موزون هم از خودت صادر کنی!!!!

حالا شما بگید من بد میگم؟؟ نه واقعا بد میگم؟ حرف من اینه که با وجود فضای صمیمی ای که به وجود اومده٬ انصافه بین خوانندگان داخلی و اون فلک زده های دور مونده از وطن٬ تبعیض قائل بشیم؟ این حقه که چون اون بیچاره ها بد شانسی آوردن و کارشون همزمان شد با اوایل انقلاب اسلامی که اونوقتا مسئولامون هنوز سرشون بوی قورمه سبزی میداد و رنگ و بوی انقلاب داشتن و از این روشنفکری ها رو بلد نبودن و قدر موسیقی مطرب رو نمی دونستن٬ ما اونا رو به کشور راه ندیم و نگذاریم در کنار بقیه ی هنرمندان کشور٬ به هنرنمایی بپردازن؟؟؟ نه واقعا چه فرقی بین این دو گروه هست؟؟

من همینجا از همه عزیزانی که میتونن در این مسیر تا برگردوندن کامل این ذخایر هنری و موسیقی پرداز(!) ٬ با ما همکاری و همیاری کنن و یه راهکاری ارائه بدن تا صدای درخواست ما به گوش مسئولان روشنفکر و حق شنوی سازمان صدا و سیما برسه٬ عاجزانه درخواست همفکری و یاری داریم.


پی نوشت : امام محمد باقر علیه السلام : غنا( موسیقی مطرب) از اموری است که خداوند برای آن وعده آتش داده.

پی نوشت : عبدالعلی از امام جعر صادق علیه السلام پرسید: منظور از آیه«فاجتنبوا الرجس من الوثان و اجتنبوا قول زور» چیست؟  امام فرمودند : منظور از پلیدی بت ها(الرجس من الوثان) همان شطرنج است و گفتار باطل( قول الزور) همان غنا.

                                                                                                                                                عذر تقصیر برای قلم ناتوان و طول کلام


نظرات  (۶)

  • خادم سایبری
  • سلام
    حالا این چیزی که میگم خنده دار باشه یا اصلا به وجهه م نخوره ولی خداییش آهنگای قدیمی و خواننده های قدیمی مثل ها... و مهـ.... و معــ..... خیلی خیلی خیلی قشنگ تر میخوندن تا این خواننده های زیر زمینی که فقط اسم خواننده بودن رو دارن یدک میکشن
    نخوردیم نون گندم دیدیم دست مردم ...
    من به کلی با این کارای صدا و سیما مخالفم ...از خاک کردن سگهای زرد در قطعه هنرمندان  و .....
    برنامه های سخیف هفت ترانه و صبح دیگر و زنده باد زندگی و ....رو اصلا قبول ندارم .قبلا نگاه میکردم ولی وقتی دیدم روز شهادت حضرت رقیه آهنگهای ارکستی و طرب آور پخش کردن و لباس های شاد پوشیدن و .......دیگه حالم از تلویزیون بهم میخوره ....
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ممنون کامنت
  • خادم سایبری
  • آدرسم رو یادم رفت بنویسم
    سلام علیکم.
    بابا اینا می خوان به ملت روحیه بدهند..نشاط را به جامعه بیاورند..ازدست شما افراطی ها.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    من به عنوان یکی از این ملت اعلام می دارم که ما خودمان روحیه داریم به برکت خون شهدای عزیزمان ..ما خودمان با نشاط هستیم تا زمانی که احکام الهی را رعایت می کنیم ما ممنون افراد افراطی (البته باید معنی افراطی بودن را بفهمیم اگر کسی بر احکام الهی پافشاری کند افراطی است )هستیم که نمی گذارند دین و اعتقاد تِ مان دچار تحریف شود...ما دست افراطی هایی که موسیقی گوش نمی دهند رو می بوسیم..
    ضمنا چرا طاغوتی ها برگردند اینا بذر فساد را در این سرزمین افشانده اند و داخلی ها دنباله رو همان ها هستند...
    دیگه دلم نم نمی خواد از خونه بیرون برم..سوار تاکسی بشم..از بس صدای شیطان را می شنوم ...
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ممنون از نظرتون.
    افراطی باشید!! یاعلی
    بسیار عالی
    این که چیزی نیست
    اگه یه مقدار دقیق بشیم موسیقی بسیاری از سریال های مبتذل ماهواره ای هم توی برنامه های تلویزون جا داده شده
    تو بازی ایران و آرژانتین هاشم بیک زاده نه یکی ، نه دوتا بلکه چندتا گل به دروازه خودی میزنه بعد کروش داد میزنه مدافعا مسی رو ول کنن هاشم بیک زاده رو بگیرن !!!
    داستان ما هم همینطوره ماهواره رو بیخیال ، یکی جلوی صدا و سیما رو بگیره
    التماس دعا
    یاعلی

    سلام

    احسنت

    حرف دل خیلی را زدی

    جان دختر عمه تبلیغ پفک لوسی را گوش کن

    باور کن خیلی از اون خواننده های قدیمی شرف داشتن به اینایی که الان دارن میخونن.

    پاسخ:
    سلام.
    آی لوسی لوسی لوسی...!!
    جوجه ما با همه تبلیغ های تلویزیون میرقصه!!
    ممنون عزیزم
  • پایگاه خبری تحلیلی رهیاب نیوز

  • با سلام خدمت شما وبلاگ نویس فرهیخته 
    مطلب شما در وبلاگستان پایگاه خبری تحلیلی رهیاب نیوز درج گردید
    http://rahyabnews.com/Pages/News-31547.aspx 
    لطفا بادرج لینک و لوگوی رهیاب نیوز ما را در ادامه راه یاری فرمایید
    و من الله توفیق
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    خوش آمدید.
    ممنون از حسن نظرتون.
    لینک شدید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی