آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

عاشق کشی٬ رسم الهی

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۵ ب.ظ

من طلبنی ٬وجدنی

و من وجدنی٬ عرفنی

و من عرفنی٬ احبنی

و من احبنی٬ عشقنی

و من عشقنی٬ عشقه

و من عشقه٬ قتله

و من قتله٬ فعلیّ دیته

و من علی دیته فأنا دیته
( خداوند فرمود) :

هر کس مرا طلب کند ، مرا می یابد

و هر که مرا بیابد ، مرا می شناسد

و هر که مرا بشناسد مرا دوست دارد

و هر کسی مرا دوست بدارد عاشقم می شود

و هر که عاشقم بشود ، عاشقش می شوم

و هر کس را که عاشقش بشم ، او را می کشم

و هر کس را بکشم ، دیه او به گردن من است

و هر کس که به گردن من دیه دارد من خودم دیه او هستم...


هفته دفاع مقدس و خاطره شیرمردان کربلای ایران گرامی باد.

پروردگارا ما را به قافله شهدا برسان...


  • محفوظ سادات

نظرات  (۲)

مردها که گریه نمی کنند ...
مردها وقتی بغضی تمام گلویشان را می فشارد، در چاه فریاد می زنند:
"فاطمـــــــــــــــــــــــــــه..."
پاسخ:
ممنوتن کامنت. خوش آمدید
سلام علیکم همسنگر
تقدیم با جانبازان سرافراز

گر با تخت وویلچر همنشینی
شکوه باور سبز زمینی
همیشه پرچم دراهتزازی
نماد غیرت این سرزمینی

به روزم و منتظر حضورتون
یا زهرا س
[گل][گل][گل] 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی